A Simple Key For ماگ حرارتی Unveiled

Wiki Article

سلام امروز این بسته به دستم رسید واقعا از همه ی نظر ها عالی بود میترسیدم که در ارسال بشکنه اما به حدی خوب بسته بندی شده بود که هیچ آسیبی بهش نمیرسید از کیفیت کار هم بگم که جنس ماگ فوق العاده بود و تصاویر چاپ شده هم دقیقا عین تصاویری بود که ارسال کرده بودم به دلیل کیفیت بالا و بسته بندی خوب قطعا دوسه تایی دیگه هم سفارش میدم خسته نباشید خدمت عوامل زحمت کش ونوس مارکت

پشتیبانی و پاسخ گویی عالی بود. ارسال به موقع و مهم تر از همه کیفیت بالای لیوانی که سفارش دادم. خیلی عالی بودید. خسته نباشید

یک ظرف نی دار با جداره ی شیشه ای یا مات که بر روی درب آن محلی برای قراردادن نی تعبیه شده که بدون باز کردن درب قادر به نوشیدن مایع درون آن بوده و از آن برای نوشیدن انواع آبمیوه ها و اسموتی های میوه ای استفاده می شود.

ز دسته لیوان های سرامیکی است که سطح آن با جوهری اکسیده و مخصوص پوشیده شده است.هنگامی که دمای لیوان در حالت معمول دمای اتاق باشد رنگ لیوان مشکی خواهد بود ولی زمانی که مایع داغی را داخل آن بریزید کم کم تغییر حالت داده و ??????? ????? پوشش کم کم محو و نقش روی لیوان مشخص می گردد.

ورود رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ورود با رمز عبور یکبار مصرف

لیوان بسیار باکیفیت بود ،کیفیت چاپ بسیار خوب بود، طراحی عکس و متن فراتر از تصور من بود ، بسته بندی بسیار زیبا ، ارسال سریع

کلیه حقوق سایت اتاق محفوظ و متعلق به شرکت پیشگامان ایده پرداز است.

در گذشته در مناطق سردسیر شمال اروپا از چوب جنگل های انبوه لوازم چوبی از جمله فنجان چوبی ساخته می شد. امروزه کوکسا (لیوان چوبی) از چوب طبیعی درختانی چون راش، توس و .

تکدو در شبکه های اجتماعی از جدیدترین تخفیف‌ها باخبر شوید

برچسب ها هدایای تبلیغاتی تکی یا تعداد کم عنوان سفارش جنس مصرفی

گزینه کادو شود رو هم فعال کردم که توی یک جعبه شیک و زیبا اومد و واقعا خوشم اومد ازش ، و مرسی از پشتیبانی و سایت عالی تون .

به دلیل اینکه ماگ های حرارتی در هنگام تغییرات دمایی تصاویر مختلفی را به نمایش می گذارند، از آنها به عنوان ماگ های جادویی نیز نام برده می شود. جنس بدنه این ماگ ها از سرامیک است، اما جوهری که برای رنگ آمیزی آنها مورد استفاده قرار گرفته است، با جوهر سایر ماگ ها تفاوت اساسی دارد.

امروزه لیوانهای سرامیکی به دلیل زیبایی خاص بدنه و مقاومت بالایی از بهترین و پرطرفدار ترین نوع ماگ محسوب می شوند.

این ماگ ها به دلیل وجود فیلترهای تفاله دار مناسب دم کردن دمنوش و چای می باشد. ماگ دمنوش دارای تنوع بسیار زیادی است.

Report this wiki page